Pereiti į pagrindinį turinį

Erasmus+projektas prasideda patirties pasidalinimu

Šių metų rugsėjo 20 d. pradinių klasių metodiniame susirinkime buvo aptarta tarpdalykinės integracijos pamokose problema, jos svarba ugdymo kokybei, integravimo taikymo būdai ir metodai. Tai pirmasis pradinių klasių mokytojų komandos, dalyvaujančios Erasmus+ projekte “Mokytojų  kompetencijos tarpdalykinei integracijai pradinėse klasėse”, tikslinis susitikimas, orientuotas į projekto įgyvendinimo 2019-2021 m. planavimą.

Prof. Dr. Rūta Girdzijauskienė skaitė pranešimą  “Integruotas pradinukų ugdymas: kaip įgyvendinti praktiškai?”. Lektorė kėlė klausimus, kaip aktualizuoti ugdymo procesą, kad būtų panaudojamos vaikų  įgimtos savybės, o ugdymo procesas atitiktų vaiko poreikius. Pranešimo metu buvo pasidalinta įgyta CASE (Erasmus+) projekto partnerių susitikime Dubline įgyta patirtimi, pristatyta, kaip menų ir mokslų integracija taikoma užsienio valstybėse. Pranešimas paskatino pedagogus permąstyti integracijos procesą skatinant vaikų bendradarbiavimą, atsižvelgiant į poreikių ir galimybių įvairovę. 

Pranešimą pratęsė pradinių klasių mokytojos D.Imbrasienės pravestas praktinis užsiėmimas kolegoms. Pedagogė inovatyvų mokymosi būdą „parsivežė“ iš  vasarą vykusios stažuotės Atėnuose, CASE projekto vasaros mokykloje. Kolegoms pravesto užsiėmimo tikslas: praktiškai išbandyti metodą, kurio metu ne tik mokomąsi apie gravitaciją, bet ir kūrybiškai žvelgiama į informacijos pateikimą bei pristatymą, integruojami keli mokomieji dalykai. 

Pasibaigus metodiniam susitikimui pedagogai pasiliko neformaliems pokalbiams apie integraciją ir  įgytą patirtį STEAM mokymuose Atėnuose. Projekto “Mokytojų  kompetencijos tarpdalykinei integracijai pradinėse klasėse” komandai pateikta daug klausimų, į kuriuos kolegės atsakė padrąsindamos dalyvauti startuojančiame projekte.